mamman til snupp Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Snuppa har hatt feber i noen dager, tror det er 4. eller 5. dagen i dag. Ikke noe dårlig ellers bortsett fra dårlig matlyst. Var hos legen i går og hun gjettet på at det var den 4. barnesykdom og at hun kom til å være feberfri og prikkete i dag, men det e rhun ikke, feberen er derimot høyere, og hun har ingen prikker. Og imorgen er det meningen at jeg og sambo skal på weekendtur til Italia. Men vet jo ikke om jeg vil dra fra henne nå???? Hva kan dette være? kan det fortsatt være den barnesykdommen men at feberen henger i lenger på henne? Hun er 17mnd
mamman til snupp Skrevet 24. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2009 ingen som har vært borti det? Har også tenkt på urinveisinfeksjon eller 2 års jeksler...høres det sannsynlig ut? Feberen er på 38,5-40
Gjest Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Her har det ofte vært feber opptil 40,6 3-5 dager og ingen andre symptomer. Det var tenner...
camilla^ Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Her herjer det feber om dagen. Jeg er nå på 5 dagen med feber, den er ikke lenger 40, men den er der. Og jeg som har normaltemp på 36grader også, har merket dette bra. Begge ungene holdt på i en ukes tid, min manns eldste holdt vel bare på i 4 dager. Min mor, søster og svoger har holdt på lenge de også. Så her har det bare vært å smøre seg med tolmodighet, sette filmer på tv og slappe av i sofaen.
mamman til snupp Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 oj, ei uke er jo ganske lenge da!! Ville dere har reist bort 3 netter når barnet er sykt, eller latt være? Hun skal isåfall være hos farmor og farfar. Tror det er for sent å få igjen pengene for turen. Men vondt å reise fra henne når hun ikke er i form også. Spesielt avhengig av meg hvis hun våkner om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå