Gå til innhold

Noen som kan anbefale en GOD skriver???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst fra Elkjøp eller Expert!

Hva koster den sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg selger en GOD multiskriver på finn, med kopimaskin og scanner. DELL :o)

Skrevet

lengter er 2 barnsmor! : Må helst kjøpe den i dag..Så det går nok ikke dessverre å kjøpe den på nett..

Skrevet

Canon pixma

Skrevet

Fotobutikker med godt utvalg bør ha. Expert tror jeg også har.

Vi fikk en canon pixma IP5000 (serienr) for snart 4 år siden, det er en fotoskriver, så kvaliteten blir utrolig bra. Mammas samboer er fotograf, og kjøper kun canonskrivere (vi fikk også en helt abnorm canonskriver som skriver A3-str også, da hun gikk over til en enda mer abnorm en, som tar A2!...)

Pris er jeg usikker på...men det blir noen tusenlapper altså.

Skrevet

Vis jeg skal skrive ut ting jeg skriver på dataen,f.eks brev,kan jeg bruke den da? Eller blir det bare bilder?? Skulle helst hatt en jeg kunne bruke til begge deler...

Skrevet

hehe, ja, selvfølgelig, den skriver ut alt du ber den om.

Det jeg mente med fotoskriver, er at fordi den er det, gir den veldig bra utskriftskvalitet :o) Fordi den må kunne gjengi bilder "perfekt" :o)

Skrevet

yepp, cannon pixma, vi har en iP66000 den er noen år gammel nå så jeg vet ikke hvilket nr man skal gå for i dag. Den skriver ut veldig fine farger. Vi var heldig å fikk kjøpe en utstillingmodell billig, pris varierer noe veldig fra dag til dag:-) husk å prut om du skal kjøpe en dyr printer. Sjekk litt priser på nett så vet du hva du har å forholde deg til.

Skal du bare printe ut brev etc og ikke bilder kan du nok bare kjøpe en superbillig en...

Skrevet

Hadde ingen av de 2 verken på Expert eller på Elkøp..Det var dumt..

jente 06/06 jente 08/08 : Kan vel ikke prute i vanlige butikker vel?? :=)

Skrevet

å jo da, i elektro sjapper prutet man på ting som er litt dyrt... vi sier (eller sambo) alltid at det kostet mindre på en annen butikk, litt greit å ha litt priser klart da, he he. Tror de alltid har litt å gå på. Og ikke minst i flisbutikker, nei man kan faktisk prute i norge også...

Skrevet

Nå i dag blir det ting jeg har skrevet,men kommer til å bruke den til bilder også etterhvert:))

Skrevet

Fant en canon pixma IP4600 på expert.no, til under tusenlappen.

Skrevet

Spørs pm den er her i butikken da..Det står bare kontakt butikk..Den nærmeste butikken utenom står det ikke på lager..

Skrevet

Denne har jeg nettopp anskaffet fra Elkjøp ( Expert har den nok også)

Canon MP630. Den er helt ny på makedet. Koster ca 1500.

Det er en multifunksjonsskriver; fotoskriver, vanligskriver, skanner, kopimaskin osv. Den er helt super! Skriver meget gode bilde og får gode omtaler alle steder. Anbefales!!

Skrevet

I følge Digitalfoto skriver MP 630 ut like gode bilder som rene skrivere som Pixma-serien er. Her får du bare mye mer på kjøpet!

Skrevet

Synes du den er for dyr kan du sjekke forgjengeren - MP 620. Vet den har litt dårligere skanner, ellers skal den også være bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...