Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Trenger noen ideer til god fredags snack i kveld Lysten på å grille dersom været kommer seg. Melder fint, men overskyet foreløpig .. Bakt potet hadde også vært godt.. eller reker.. Tom for ideer.. noen som har noe godt/spennende å lage ??
Heidi <3 Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 hvis dere har en raklet så er det jo veldig god og koselig fredags mat.. sånn stekepanne man har på bordet med små panner under og så lager man maten selv mens man sitter og snakker.. men krever jo at man har en raklet da.. ellers så er det også veldig godt med en god pastasalat, og varme kylling klubber til. og eventuelt en bakt potet da.. =) nam nam..
Kongeørna Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 En højdare: Bakt potet Tacokrydret kjøddeig (m/løk og sopp, for eks) Mais Revet ost Rømme og salsa Salat ved siden av Mmmmmm
rosa76 Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Hva med vårruller? Kjøp sånne KINA våruller fra frysedisken på butikken. Jeg serverer de med salat og ris til. Så har jeg forskjellige dipper (soyasaus, sweet chili mm) så sitter vi å dypper rullene i sausene. DET er bare så godt!!! Nam nam
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Hei der! Jeg har bestemt meg for å lage tacogryte i dag... namnamnamnam... 1 kjøttdeig 1 boks med hakkede tomater med basilikum og oregano 1 løk 1 paprika 1 pk med philadelphia naturell ost. 1 pose tacokrydder 1 pose med nachos Stek kjøttdeigen, ha oppskjært løk og paprika i, så blandes tacokrydderet i. (jeg bruker ikke å ha i vannet). Tilsett tomaten. Smør ut philadelphiaosten i bunnen på en ildfast form, ha kjøttblandingen oppi, ha deretter ost på toppen. Ha i ovn på ca 200 grader til osten er gylden. Husk å varm nachosen!!! Jeg gleder meg allerede!!! namnamnamnam
vekten30 Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Jeg skal lage kyllingsalat med feta idag:) Det er godt og sunt:) Mmmm:)
Gjest Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Falt helt for varme kyllingklubber, men i stedenfor baktpotet og pastasalat så lager jeg en lun potetsalat av nypoteter nam nam --- takk for tipset JOY:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå