Gjest amandine Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Er visst bare meg som svinger innom i ny og ne, må innrømme jeg føler meg litt ensom og alene.. Er jo forsåvidt full rulle her også, men det var den kaffekoppen om morgenen når Knøttet sover.. Skal snart ut og handle, må ha mye mat i hus når høyt elsket svoger har meldt seg på hagedugnad i morgen! Høyt elsket og meget sulten svoger.. Vi skal spa opp hele komposthaugen, det skal plantes blomstereng og masse skal lukes. Jeg har valmuefrø i stor skala og gleder meg til å se dem vaie i vinden sammen med kornblomster.. Det blir så nydelig, og så slipper jeg å slå plenen... Gubben, som er hakket mer rett i kantene enn meg, var stor motstander første gang jeg lagde eng, men det ble så fint at til og med han synes det er greit;) God helg alle sammen!
Sara Rompompei Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Nå skal jeg begynne å svinge innom igjen jeg og Har hatt en pc i det siste som er så treig at man bruker den rett og slett på trass, så da har disse sidene vært for treige til å oppdatere seg til at jeg har orket å vente på dem. Så deilig å ha plass til å lage en blomstereng da Ingenting er jo vakrere enn det. Godt at gubben har gitt etter der. Nå skal jeg ta en tur på verksted med bilen min.... den er ikke helt frisk om dagen..... Så da får man prøve å vrenge lommer og kontoer eeen gang til.... Æsj.... Men men.... Bedre tider i vente.... sikkert..... bare disse store regningene hadde sluttet å dale ned i postkassa.... Ha en super dag alle sammen Og en ekstra god klem til deg Amandine som virkelig gjør ditt for at det skjer noe her ;o) Hasta la vista....
Gjest amandine Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hurra! Jeg er ikke alene lenger! He he he.. Stakkar deg med syk bil! Jeg hadde min med til Oslo i vinterferien, og tok meg en snartur til søta bror på service, det ble faktisk 8000 billigere enn samme som jeg fikk overslag på her i vest.. Men jeg kjører saab, da.. Og blomsterengen er sådd, Nå er det bare å vente.. Hagen her hos meg har et wild forest-tema he he he, det er fancy for" meg liker ikke luke og vil ha plass til fugl og pinnsvin";). Stor kontrast til naboenes prydelige bed men jeg leser heller aviser og drikker kaffe enn å stå med rompa i været og luke.. Ønsker deg bedre tider og sol i hjertet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå