Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Da nærmer fødselen seg med stormskritt og jeg har endelig gått ut i permisjon. Er et rastløst menneske så har jobbet helt fram til i dag. Og lurer litt på hva som er normalt å bruke disse ukene til. Nå begynner det virkelig å gå opp for meg at det ikke er lenge til jeg skal se det lille gullet mitt. er fryktelig spent;) Er førstegangsfødene og ringte Ahus på søndag og lurte på om vi kunne få en omvisning der ettersom vi ikke har vært på noe fødselskurs. Der fikk vi komme samme dag og snakk om hyggelige jordmødre og nymotens utstyr. Har ikke fødselsangst, men litt urolig er man jo, men ble skikkelig beroliget av det besøket så det vil jeg anbefale alle som føler behov for det! Lykke til alle sammen* Nå skal jeg bare "ruge"....
Frk Vims Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Første dag av permisjonen her i dag! Har vært fullt sykmeldt noen uker nå, men allikevel føles det godt med permisjon i stedet for sykmld!
MinnieMe Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Har permisjon fra torsdag i neste uke og det skal bli godt! Jeg skal bruke tiden til å vaske opp siste rest av babyklær og sengetrekk, handle inn litt småting (ammeinnlegg, salver osv), ligge på sofan og lese litt om fødsel og amming og spedbarnsperioden, jeg skal rusle meg småturer i forhåpentligvis fint vårvær, sove når det passer meg og ellers bare nyte dagene. Og så klart grue/glede meg til fødselen Lykke til med tiden framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå