Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Skal i bryllup til venninnen min som gifter seg, blir så usikker på hva jeg burde gå med kan man feks gå med svart kjole??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Ja det kan du, men du bør sprite det opp med litt farger. Men hvis du har noe som er litt lysere og lettere så passer det bedre i et vår/ sommerbryllup.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Fra gammelt av så skal man egentlig ikke gå med svart kjole i bryllup da svart var fargen for sorg. Man bør heller ikke gå i rød, da dette er en farge som stjeler oppmerksomhet. Hvit er selvsagt forbeholdt bruden. Er bryllupet på sommeren, ville jeg gått i en sommerkjole i en annen farge enn svart, rød eller hvit. F.eks. grønn, blå, turkis er fine sommerfarger synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg ville valvgt en typisk vårkjole hvis bryllupet er nå i vår. Syns også du kan bruke svart (så lenge den blir spritet opp med andre farger) og rødt, men absolutt ikke hvitt, som er som sagt ovenfor, forbeholdt bruden.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Nei, du kan ikke gå i svart kjole i bryllup! Det er det samme som å si at du sørger over at de to får hverandre! Det finnes da mange fine farger å ha på kjoler. Et selskap med svartkledde, blir ikke et bryllup, men en begravelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå