Gå til innhold

Angående det å kalle andre harry osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser aldri ned på andre folk, dømmer dem ikke eller har fordommer tror jeg da.. Men (!) jeg og min søster kan gjerne snakke om andre som at de er harry, feks utifra klærene/holdning.. Og vi kan gjerne bli litt flaue av om feks samboerene til søsteren min inviterer med hans harry-venner, men vi synes absolutt ikke noe gale om dem. Men vi omgås bare i ulike kretser, og går vi feks på et fint sted der og dukker opp disse "vennene" opp iført joggesko og smakløse klær blir vi flaue..

Jeg kan si til venner "Gud så harry den personen var osv.." Eller "Hun ser litt bimbo ut.." Mener jeg så klart ikke noe gale om personene, er det likevel galt av meg da?? Synes jeg er bare ærlig jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordet harry er egentlig ikke så ille i mine ører, noe jeg syntes er harry kan du syntes er kult også videre.

Dessuten hvor jeg kommer fra er det nesen som kompliment å regne hehe.

Og noen går jo hard inn for å se ut so en bimbo, så da syntes de ikke det er ille at noen sier det.

Skrevet

Hæ? Du snakker veldig mot deg selv her nå da. Den første linjen samsvarer ikke helt med resten av innlegget ditt

Skrevet

Du ser ikke ned på andre mennesker, men du blir flau om du dukker opp på ulike steder ute på byen, og det med i følge ditt er noen som i dine øyne ikek har kule nok klær? Ikke helt samsavar der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...