Tøysetipp Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 The love of my f.. life som jeg var sammen med i halvannet år (som bor halve Norge unna) skal til sørlandet i helgen.. Dvs, en time unna meg. På date med en annen kvinne. Svelger kamler type 200 kilo.. FOR en fantastisk helg det kommer til å bli. Jeg vil drepes. Tips mot verdens verste kjærlighetssorg mottas med en stor takknemlighet.
cherry coke Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Uffda! Det var ikke noe godt=( Men hadde du ikke ei du var på date'rn med da? Ring henne og ta henne med på date=) Eller samle veninnegjengen, drikk vin og prat skjit?;-)
Tøysetipp Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg skal faktisk dèt.. Treffe henne jeg liker. (hun vet om situasjonen) Likevel. Den eneste jeg har elsket og vært forelsket i. Så nære meg da, i radius. Juhuuuu...
cherry coke Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Uff...I know!! Kjenner følelsen..Skikkelig ræva! Men kanskje flørten din får deg på andre tanker vettu;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Hmm, kutt kontakten, så du ikke vet hva hun gjør? Dette er jo bare selvpining Tøyse.. =( *stor klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå