Gå til innhold

bergensere med 06 barn her?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp denne:)

evt hvor bor dere?

bor selv i loddefjord, hadde vært stas med noen å trille med når den tiden kommer, men 06 barn også så blir det 2 jevnaldrende;p eller å treffe innimellom:) med ungene osv:) fikk gutt i september og venter en til i september:)

Skrevet

*rekker opp en hånd*

Jøss, jeg svarte i går men ser at ikke svaret har kommet med...Merkelig...

Men joh, jeg fikk en datter 26. september 06 :) Og hun blir storesøster 23 oktober ca... Og jeg bor i Sandviken og er 35 år. :)

Skrevet

hehe, du svarte inne på skravle;)

hvordan reagerer jenten din på graviditeten da?:)

Skrevet

Hei! Bor i Fana.. Har en jente født i nov. 06 :) Venter enda en jente i slutten av juli.. :)

Skrevet

Aha! Din snik, du la ut to tråder :) Hmpf, Tenk,- forvirre stakkars gravide kvinnfolk slik ;P

Da vi skulle fortelle det til Isa, spurte jeg henne om hun visste hva mamma har i magen sin.... Først gjettet hun "Tomas".... som er,- eh, sjefen min ;P

Deretter gjettet hun "baby?"... Vi ble jo riktig så imponert ;) Så gikk hun bort til meg og flekket opp toppen min og så instendig på magen min i sikkert 5 minutter... Og så gikk hun over til noe annet som bok eller noe... Jeg trodde hun ikke var så interessert,før jeg hørte tantene på b.hagen sa at hun snakket om å bli storesøster der,- og nå hvis jeg får klem,så får ofte magen min det også... "Så må babyen få klem" sier hun :D Hun gleder seg stort til å bli storesøster og har fått storesøster-seng tilogmed ;P For den gamle skal babyen få, for den er for små jenter. Hennes nye som hun kan gå ut av selv, den er for stooore jenter :D

Din da? :)

Skrevet

Har du forresten vært på ul på KK? Fikk du 3D eller vanlig? Har hørt rykter om at er en ekstra heldig så får man tilfeldigvis 3D ultralyd der oppe... En venninne fikk det nemlig. Hadde vært litt morsomt da :)

Skrevet

hærlig da at hun går og skryter:) gutten min er ikke kommet så langt enda, tror jeg;) han er mer påpasselig ovenfor meg... sier at jeg må dele maten min med babyen, hehe.. og vil låne bort bamsene sine så ha pakker inn magen med bamser...skal kose og susse magen;) hehe,styrer skikkelig på;)

jeg har hatt ul ja:) men nei, fikk ikke 3d.. men gjør meg ingenting egentlig, er for tidlig å se hvordan den lille vil se ut uansett:) venter en til gutt, var ikke tvil engang, hehe,... for å si det slik, har bilde av tissefanten og det som hører med;) hehe...

har bestillt time til 3d i begynnelsen av juni, når jeg er 27 uker:) gledr meg!

har ikke du hatt ul enda?

Skrevet

Jeg har hatt 3 uler så langt,men den ordinære er 20.mai... Vi var nå onsdag som var og da trodde han det ble en jente,men ville ikke garantere det.Ville ha sjelero og hilse på, så vi tok privat ul...

Er 14 uker nå, så det er akkurat passelig med ul rundt uke 18...

Men, trenger egentlig ikke 3D ul for min del,annet enn at det sikkert er lettere å se kjønn da tenker jeg. Er så gråååådig nysgjerrig ;P

Herlig at de styrer på og skal kose med babyen. Tror vi får fiiiine storesøsken ;P

Natta, nå må jeg jogge i seng. Skal jobbe i morgen tidlig ... :)

Skrevet

Jeg fikk en jente i november 06.

Var her inne da :-)

Men har skifta nick.

Skrevet

Hva var nicket dit daaaa? :D Nysgjerrig jo. Jeg var Ugle16.09.06 mener jeg å huske :)

Skrevet

ja de små er goooe, hehe, men er spent på selve reaksjonen når de minste kommer til verden.. uff.. håper det ikke blir altfor mye sjalusi.. forventer jo litt men,,, min sønn vil ligge inn med oss hele tidn, får ikke lv da pga har eget rom osv... men tenk når den lille kommer, han sover jo med oss.. hehe.. kan bli trass det der;p

Skrevet

Hmmm,tror ikke det blir problem her. Tøtto er så stolt over sin store fine seng at hun går og legger seg selv, vi får til nød lov til å bre over henne. Så kommer hun inn til oss om morgenen kanskje 30 min før det er dags for å stå opp. Da bare koser vi oss i sengen og tuller....

Nye knøttet skal ligge ved siden av oss i seng/vugge...(Oj,har jo ikke vuggen fra forrige gang lenger... Deeet må vi jo fixe! Uunværlig om natten til å bare vugge henne i halvsøvne med ene foten :) )

Jeg klarer ikke å amme mens jeg ligger,altfor store bryst,- så jeg sitter alltid... Så hos oss var det aldri naturlig at babyen lå i samme seng som oss...

Men, sjalusi blir det nok. Hun er vandt med å være sentrumet i vårt univers, så det blir nok vanskelig for henne. Håper vi som foreldre klarer å inkludere henne nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...