Gå til innhold

Celulitter????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får jeg så sinnsykt med celulitter på kroppen under svangerskapet? Hadde det med forrige også men det ble bedre etter fødselen.. Har det spesielt på rumpa og lårene men også på leggene:oS

Har så lyst til å gå med tights og lange topper/gensere men jeg kan jo nesten ikke gå med noe uten å føle meg skikkelig uvell pga all ujevnheten min:o( Har i tillegg fått masse mer vann i kroppen enn med forrige så føler egentlig at jeg er for sprengt til tights uansett da.. Hehe, men hadde sikkert gått med det hvis ikke alt hadde vært så ujevnt.. Noen andre som er plaget med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg melder meg også inn i cellulitt-foreningen! ;-D Satt seriøst her om dagen og tenkte på at jeg sikkert kunne deltatt i en eller reklame, som skrekkeksempel på hvordan en ser ut før en eller annen anti-cellulitt superkur...;-D

Var tynn før jeg ble gravid og har lagt på meg 20 kg (og det er ikke vann!), så forklaringen for min del er vel at jeg rett og slett har lagt på meg masse fett...

Mest "stolt" er jeg nok av cellulittene jeg har fått på overarmene, de er utrolig feminine og vakre synes jeg... skal på fest om en uke, og lurer fælt på hva jeg skal ha på meg, kjole med bare stropper blir det ihvertfall ikke!

Skrevet

Jeg er helt normalvektig og trener mye. Får cellulitter jeg også. Trenger ikke være gravid for å få de. Huff. lårene er ikke akkurat fine når jeg sitter, må lissom "dra" de rett vei så de ikke synes.. hehehe

Har hørt det hjelper å spise ananas, så jeg gafler innpå! Skal snart til syden og føler meg ikke akkurat vel...

Skrevet

Har relativ lite fett på kroppen men celulitter har jeg blitt velsignet med:( Har prøvd noen kremer men ingen fungerer helt og de er svindyre. Men så fortalte en veninne meg om denne kreme fra butikken Boots.

https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?ref=search&p=1615185

Den var da veldig billig, bare 67 kr. Tror jeg skal prøve den, hun sa den funket bra på strekkmerkene hennes hvertfall. Kan jo ikke skade å prøve når den er så billig :)

Skrevet

Tror nesten det kom en tåre i øyekanten nå (har en utrolig følsom dag i dag).. Var litt deilig og lese at jeg ikke er alene.. (Ikke det at jeg trodde jeg var det da men på ett tidspunkt føler alle seg alene om noe) Tusen takk til dere:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...