<3 Legoland <3 Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 pappan er blitt syk den helgen han skulle ha barnet??? Stiller du da opp for hans helg og evt bytter helg med han???
St.Sunniva Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Kommer an på hva slags syk han er da...hehe... Det hender vi gjøre begge deler :-) Men jeg har vanskeligheter med å bytte siden jeg jobber de helgene hun er hos han, så da blir det bare til at jeg evt tar en ekstra. Så tar han heller en ekstra hvis det skulle være noe jeg ville gjøre en annen helg som hun er hos meg. Ikke noen fastsatte datobytter kan man si da :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 da er barnet her om småen må dit og de er syke så blir jo han syk, også må jeg være hjemme fra skolen, også blir jeg syk osv. det er ikke noe morro. så mye enklere at han bare ikke drar dit og blir smittet. vi er ikke så nøye på om vi bytter eller om jeg bare har han en ekstra helg, så det går litt opp og ned. sender heller ikke syk sønn dit, ihvertfall ikke om det er smittsomt. (eller far får jo velge selv da, men hvem vil gjøre 2 barn og 2 voksen syke med vilje?)
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Ikke noe problem, for jeg får aldri vite det dersom de er syke hos pappaen! Praktisk når hun drar med seg omgangssyke og slikt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 hehe... det er derfor du må ha en avtalle på at far skal være hjemme med barnet om barnet er sykt på hans dager. ikke noe gøy og smitte barnet på søndag om man selv ikke får kommet seg på jobb på onsdag... hihi
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Heh, ja.. i en drømmeverden kanskje Kom hjem derfra etter påske, og hadde visst hatt omgangssyke hele påsken.. praktisk )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 hehe... ser nesten hornene vokse på deg.... hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Jupp Jeg ville vel (om vi hadde hatt et normalt forhold da, vel og merke) sagt fra, og spurt om han fortsatt ville ha henne om når hun enda var smittsom, med tanke på at de har et barn til.... Så langt tenkte ikke han, så nå har minstemann her hatt så mye diare og dårlig matlyst siden påske, at han har gått ned i vekt. Fantastisk
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 huff, slitsomt når ting skal vre sånn :S
camilla^ Skrevet 23. april 2009 #10 Skrevet 23. april 2009 Ungene er her eller hos besteforeldre om far er syk, noe han er hele tiden. Så har ikke akkurat sett noe til avtalen vi laget på lenge. Men best for ungene at de er her eller hos besteforeldre. (far er psykisk syk, så ikke bare mannesyken hele tiden)
winneboo Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 Jeg stiller vel ikke akkurat frivillig opp men jeg er pent nødt til det når han sender mld om at han ikke kommer. Blir ikke akkurat spurt heller Da bytter vi ikke helg for det blir kluss med jobben. Da hopper han over en helg. Og så har henne 2 uker etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå