Gå til innhold

Positiv El-test, da blir det lørdagstur til Køben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var kroppen på plass, og testen har slått ut positivvt nå ikveld. Siden Nordica bare regner med morgen-tester blir det tur ned på lørdag.

Har bestilt buss tur-retur alene denne gangen, så det blir såre muskler å pleie for min kjære når jeg kommer hjem igjen.

Kjenner jeg er ganske avventende nå, men blir greit å få gjort dette forsøket. Satser på at hellet er like stort som sist..og at slimhinnene fremdeles er klebrige etter MA'en.

Huff..man utvikler særs merkelig språk etter å ha prøvd en stund.. :)

Så nå trenger jeg virkelig gode vibber, babystøv og annet godt dere har å stille opp med. Hadde vært så fantastisk å ta med en blindpassasjer hjem igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!

Lykke til fra meg og jeg sender deg både babystøv og "babyenergi" i massevis fra høygravide meg.

Du vet våren er fruktbarhetenstid. Alt som springer til liv i naturen, og så mange på forumet her som har prøvd i evigheter å bli gravid, har endelig lykkes. Du også skal du se :-)

God tur, og igjen. LYkke lykke til!

Skrevet

Så flott at du er i rute, Ugla!

Herfra sendes både støv, vibber og andre godsaker : )

Jeg har SÅÅÅ lyst å reise jeg også, men ser at det antagelig ikke blir i mai heller. Er inne på bankkontoen annenhver dag og sjekker pengebeholdningen, men underlig nok så vokser ikke saldoen i takt med mine reiseønsker, he-he.

Men i juni har økonomien min normalisert seg igjen, så da får jeg vel baby to måneder etter deg da : )

God tur i morgen!

Skrevet

Vi får satse på å dele 7 mnd :)

Skrevet

Her ble det litt hurtig trykking gitt..

Er spent på turen ned nå kjenner jeg..17 timer på bussen i løpet av et døgn..knis..jippi!

Skrevet

Hei Ugla!

Så fint at kropen er i rute igjen!

Du skal se at nå er det endelig deres tur :-)

Jeg krysser i alle fall fingrene alt jeg kan ;-)

God tur, og lykke til!!!

Skrevet

Lykke til og god tur Ugla:)

Denne gangen sitter den i 9 mnd:)

Klem...

Skrevet

God tur og lykke til!! Denne gangen sitter den! :)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønsker jenter, setter stor pris på det!

Satser på at våren er tiden for nytt liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...