Ugla er mamma! Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Da var kroppen på plass, og testen har slått ut positivvt nå ikveld. Siden Nordica bare regner med morgen-tester blir det tur ned på lørdag. Har bestilt buss tur-retur alene denne gangen, så det blir såre muskler å pleie for min kjære når jeg kommer hjem igjen. Kjenner jeg er ganske avventende nå, men blir greit å få gjort dette forsøket. Satser på at hellet er like stort som sist..og at slimhinnene fremdeles er klebrige etter MA'en. Huff..man utvikler særs merkelig språk etter å ha prøvd en stund.. Så nå trenger jeg virkelig gode vibber, babystøv og annet godt dere har å stille opp med. Hadde vært så fantastisk å ta med en blindpassasjer hjem igjen..
Tjorven1 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Så spennende! Lykke til fra meg og jeg sender deg både babystøv og "babyenergi" i massevis fra høygravide meg. Du vet våren er fruktbarhetenstid. Alt som springer til liv i naturen, og så mange på forumet her som har prøvd i evigheter å bli gravid, har endelig lykkes. Du også skal du se :-) God tur, og igjen. LYkke lykke til!
bumpi de bump Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Så flott at du er i rute, Ugla! Herfra sendes både støv, vibber og andre godsaker : ) Jeg har SÅÅÅ lyst å reise jeg også, men ser at det antagelig ikke blir i mai heller. Er inne på bankkontoen annenhver dag og sjekker pengebeholdningen, men underlig nok så vokser ikke saldoen i takt med mine reiseønsker, he-he. Men i juni har økonomien min normalisert seg igjen, så da får jeg vel baby to måneder etter deg da : ) God tur i morgen!
Ugla er mamma! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2009 Vi får satse på å dele 7 mnd
Ugla er mamma! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 Her ble det litt hurtig trykking gitt.. Er spent på turen ned nå kjenner jeg..17 timer på bussen i løpet av et døgn..knis..jippi!
Månestråle75 Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Hei Ugla! Så fint at kropen er i rute igjen! Du skal se at nå er det endelig deres tur :-) Jeg krysser i alle fall fingrene alt jeg kan ;-) God tur, og lykke til!!!
angelica-s Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Lykke til og god tur Ugla:) Denne gangen sitter den i 9 mnd:) Klem...
Daydream Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 God tur og lykke til!! Denne gangen sitter den!
Ugla er mamma! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2009 Tusen takk for lykkeønsker jenter, setter stor pris på det! Satser på at våren er tiden for nytt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå