Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Nykommeren Camilla stakkar. Therese hadde all verdens mulighet til å få ut både Lene, Karita eller Noor. Så velger hun nykommeren?? Jeg er rystet..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 jeg skjønner ikke hvorfor camilla stilte seg der!!!??? Therese ville jo stille seg ho Petter! Camilla hadde jo ikke nubbesjans... Men kjipt Therese ikke brukte muligheten til å kaste Lene på rævva ut da!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 http://www.seher.no/811523/paradise-camilla-ble-nektet-aa-velge-partner Kanskje de har noe regler om at alle plassen skal være fyllt opp før den fredete skal ta sitt endelige valg. Blir mer action da vettu.. Nei, ikke vet jeg. Hun hadde jo gått videre om hun hadde stått ved eksen sin.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Dårlig taktisk trekk av henne, det er jo klart og tydelig at sjefshurpa Lene dikterer det meste der inne, så hun burde jo fått ut henne, da tror jeg det meste hadde ordna seg, og helt ærlig så tror jeg også at Mads hadde takla det fint når han hadde fått summa seg. Det er jo nettopp et spill. Camilla virka som en hyggelig, men kansje litt småfeig jente siden hun drev å kyssa bichegjengen oppetter ryggen. Faktisk er de eneste med litt ryggrad der inne Lene som forøvrig virker særdeles onskapsfull, Kevin som er litt ridder og Margrethe som ble plaga noe helt jævlig, men som er blandt de som har mest å fare med i toppen i hvertfall. At Lene studerer psykologi skremmer meg, jeg minstenker at hun neppe leser så mye eller deltar særlig på forelesninger, empati finnes i hvertfall ikke og ja, hva skal man si, det skinner igjennom også det som bor i henne, svært uattraktiv jente. Styggere blikk skal man lete lenge etter. Mads minner om en jeg kjenner, fyllefant som ikke duger til annet enn fest og moro. Har sett 3 episoder, disse som omhandla mobbingen. Driver med en oppgave om tema og derfor syntes jeg at jeg skulle se litt av denne møkka. For fy fader for et konsept, ble kvalm og uvel. Litt kredit til Triana, men synes ikke det hold fra tv3 side, Lene burde blitt kasta på huet ut sammen med Nanna og to gamle deltagere burde heller få sjansen.
Beth84g Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Det ser ut til at Lene blir mer og mer upopulær blandt de andre deltagerene. Når de viser hva som skjer til uka er jo faktisk mats drittlei hele dama. Og som regel er det slik at når en først tør å si imot slike som henne, da kommer gjerne resten etter. Krysser fingrene for at hun sendes ut så fort som overhode mulig!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 Lene er jo bare et helvetes slitsomt gnagsår. Kjeften hennes kverner jo i ett der inne. At de orker!?? Og den falskehta hun viser med å prøve å sleike Margrete oppetter ryggen, unnskyld meg. Viser jo totalt mangel på innsikt, empati, normal folkeskikk, normal sosial omgang med andre mennesker.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Det var tv folkene som sa at hun skulle stille seg der .hun hadde ikke noe valg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå