LilleTrille med en tulle Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Ser mange har svart på den tråden om hvor de skal føde. Det er jo flott. Men jeg tenker at det som er viktigst kanskje er erfaringene andre har gjort seg derfra? Jeg er ikke TS fra den andre tråden altså, men syntes det er spennende å se hvor mange som skal føde samme sted som meg. Jeg syntes også det er veldig interessant å høre om erfaringer fra flergangsfødende. Selv er jeg førstegangs og skal føde på SØF. Kjempe fint hvis alle kan komme med de erfaringene de har fra "sitt" sykehus, eks Ullevål, Riksen, osv. Det er kanskje flere enn meg som lurer? =)
cakes Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 hei, jeg skal også føde på SØF, for tredje gang.. på B7 for andre gang. første gangen jeg fødte var før de bygde om fødeavdelingene, da var det føde og barsel separat, nå er det normalenhet(B3), spesialenhet (B2)og fødeavdeling (B7), og man blir på den avdelingen man føder på etter fødsel. jeg velger å dra hjem rett etter fødsel da, klarer ikke slappe av på sykehus, og det er jo liksom hele poenget at man skal da:) min erfaring derfra er allikevel veldig bra, er fornøyd med hjelpen under fødsel, de lytter til deg og tar deg alvorlig. har følt meg trygg og ivaretatt.
Lykke X 4 Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Her finner du info og debatter om forskjellige fødesteder. http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/foedested
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå