Gå til innhold

Kline på café?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge i 30-åra og satt og kysset på en café en dag. Da ble vi snakket til av en av betjeningen, hun mente at det ikke passet seg.

Hva mener dere? Er det ikke ok å kline på café?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det kommer litt an på..Om man sitter og spiser hverandre opp,og ikke tar "hensyn" til at det er andre der,syns jeg ikke passer seg.Men om man sitter mer og nusser og koser og bare er forelsket,syns jeg personlig det er helt ok.

Skrevet

Kyssing er greit synes jeg, klining er ikke greit. Men det er jo min mening, og den er som den er mye fordi jeg aldri ville gjort det selv. Jeg kan absolutt gi sambo både ett og to og tre kyss, men aldri noe som varer lenger enn et par sek. Det tiltrekker seg jo oppmerksomhet, jeg blir i hvert fall ofte oppmerksom (og distrahert) hvis jeg ser to som sitter og råkliner helt åpenlyst, og det er en oppmerksomhet jeg helst ikke vil ha.. Klining er noe vi gjør når vi er for oss selv (viktig å kline forresten!). Synes kanskje det var litt frekt av henne å si fra, hvis dere bare kyssa litt. Klysedamer som holder på sånn :) Man skulle jo tro at når dere er i 30åra så har dere jo lært dere de sosiale normene for sånt, og da synes jeg det er veldig unødvendig av folk å klage på det egentlig. Det er lov å vise kjærlighet offentlig altså! Men råklining...litt for intimt for min smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...