Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hadde et ærend på Sletten senter i dag, og gikk og kikka litt rundt. Fant da en fantastisk butikk som heter "Berthas oldemor". Nyyyydelige klær til mor og barn, samt noe interiør. Absolutt verdt å sjekke ut for dere som ikke har vært der! Stive priser forresten men..
Goodbye Kitty Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg har vært der en gang. kjempe mye fint. Anbefaler den også!! Men enig med prisene da..
-trollemor- Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 jeg var over begeistret over en gave jeg fikk fra den butikken, har vært der inne flere ganger og tittet, men er ikke så særlig begeistret som deg.... er det reklame for butikken, går den kanskje ikke så bra som ventet? kanskje på tide å sette ned prisene litt, blir nok bedre salgsresultater av det
Gjest Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Haha, hvis det er meg du mener som reklamerer for butikken, så tar du nok feil! Var der første gang i dag, og aner ikke hvem som driver den.. Enig med prisene, skrev jo det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå