shabby Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 - kom det sammen m rier, eller "bare helt av seg selv"?
Lykke X 4 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Første gang kom det langt ute i fødselsforløpet, hadde masse rier. Andre gang kom det uten rier.
pia*fødeklar* Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 vannet gikk uten forvarsel på natta når jeg skulle på do fikk rier 5 timer senere
liten spire Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 første gang gikk vannet mitt på natten , våknet av att jeg trodde jeg tisset på meg Hadde da ingen rier Andre gang gikk det flere timer ut i fødselen Tredje gang gikk vannet når jeg stod i dusjen så hadde det ikke vært for hvite fliser så ville jeg nok ikke lagt merke til det ( kom litt blod sammen med vannet så ble litt rosa farge på det ingen rier da heller
Fjerdemann på vei Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 vannet gikk uten noe forvarsel (Annet enn at jeg kjente kneppet inni magen, så fikk kastet meg ut av senga). Riene kom ca 12 timer etterpå.
Frk Vims Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Vannet gikk unten forvarsel - men hørte den kneppelyden i magen som flere sier de har hørt. Våknet av lyden - hehe - trodde det var mygg! Rier 1 - 1 1/2 time etterpå, gutten født 3 1/2 time etter vannavgang (fødsel nr 2).
Gjest Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Vannet mitt gikk også på natta. Hadde akkurat vært på do, la meg ned å splæsh!! Tok nesten ett døgn før riene starta.
Lilja_76 Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Riene startet rundt elleve-tida på kvelden, men de var ikke noe sterke. Husker det var ca. 10 min. mellom de. Gikk så og la meg i senga, og ca. kvart over tolv kjente jeg det ble vått i senga. Reiste meg opp og gikk på badet, da rant det masse vann (ingen tvil om at vannet gikk for å si det sånn). Riene tok seg opp etter vannavgang.
wirre;o) Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 Det kom helt av seg selv. Trodde jeg måtte tisse og rakk nesten frem til doen..Bare nesten, så dogulvet var klissbløtt ;o) Husker wirremann fløy frem og tilbake med skurefiller, sykehusbag, barbermaskin mens han ropte til den stakkars jm på Ullevål: vannet gikk, jeg må vaske gulvet, vi kommer NÅ! Jeg tar ikke ansvar for dette!
Esmiluni Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 Hos meg gikk vannet helt uten forvarsel (ca 10 dager før UL-termin). Riene startet 15 min etter at vannet hadde gått. Det fosset ikke ut akkurat ;D, men kom på en måte i omganger. Jeg fødte en gutt 3,5 time etter at vannet gikk!! Ganske intenst altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå