Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 http://www.abcnyheter.no/node/87610 Blir helt satt ut av sånn ondskap....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Ja, så de nettopp på nyhetene.... Går det virkelig an å være så syk. Det må ha skjedd en misforståelse håper jeg. At h*n ligger på likhuset fortsatt, de har bare ikke merket det. Det er ikke mulig at noen stjeler et babylik eller??? Syk, syk verden vi lever i.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Ja det er en syk syk verden!!! Skremmende.....
Erlinda Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Hei. Ja en syk verden, men det verste er jo at det er de som er syke i hode, ufordragelige, frekke osv som kommer lengst her i verden. Det er vel de onde som tar over alt sammen snart. Bunnen i dette tror jeg er at det er lite grensesetting til barna og alt for mye tolleranse i samfunnet. Man ser jo bare på den lille straffen man får for å drepe et barn, mens man dreper et dyr så er det mindre straff. Helt sykt! Jeg hisser meg opp sånn for slike ting at jeg har lyst til å filleriste de som bestemmer disse tingene. Må si jeg gruver for hvordan framtiden blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå