Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Skal strikke en mariusgenser til jente. Ville du hatt den orginale med blå som hovedfarge eller blir det for guttete? Rød? Hvit?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Det er ikke spesielt guttete med blå mariusgenser nei:) jeg ville gått for blå jeg, særlig hvis ungen er blåøyd.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg ønsker meg blå mariusgenser til jenta mi, sett mange jenter med det og de blir ikke for guttete etter min mening.
Ranveig R Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 I mitt hovud er Mariusgenseren blå med mønster. Punktum. Ville ikkje hatt raud eller kvit som bunnfarge, trur det hadde sett merkeleg ut. Er nok litt for fastgrodd i tradisjonane... Om du synes den blir veldig mørk kan du jo vurdere om jenta skal få Fanagenser i staden for, den er det jo "lov" å ha i raudt... Men når det er sagt så synes eg ikkje Mariusgenseren er for guttete til ei jente )
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Jeg og synes nemlig blå er Mariusgenser se. Var bare noen kjente som syntes en ikke kunne ha det. Da strikker jeg en blå en =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå