Gå til innhold

Hipp hurra for termin i dag:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sitter her uten symptom og baby:) Litt nedtur, men prøver å ikkje tenke så masse på det. Fastlege mente at hodet var godt bevegelig og at en fødsel ikkje ville skje med det første. Fødte 6 dager før termin sist. Tenkte å hive meg på modningsakkupunktur. Men vil det "hjelpe" når hode står "såpass høgt"? Han låg i tverrleie i sist uke, og lurer fortsatt om at legger seg på langs (vanvittig store bevegelser, og noke hardt som stikke ut på høyre side).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...