annhelen Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Men sitter her uten symptom og baby:) Litt nedtur, men prøver å ikkje tenke så masse på det. Fastlege mente at hodet var godt bevegelig og at en fødsel ikkje ville skje med det første. Fødte 6 dager før termin sist. Tenkte å hive meg på modningsakkupunktur. Men vil det "hjelpe" når hode står "såpass høgt"? Han låg i tverrleie i sist uke, og lurer fortsatt om at legger seg på langs (vanvittig store bevegelser, og noke hardt som stikke ut på høyre side).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå