Gå til innhold

veldig dumt spm men....

ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi var på ul så lå lillegutt med begge føttene godt plantet på blæra mi, noe jeg egentlig hadde misstanke om da jeg noen ganger skvetter ufrivelig ved kraftige spark og bevegelser, og det kjennes godt når han sparker der sånn ellers, veldig lite behagelig for å si det mildt ;)

Men det er jo greit nok, snur seg vel kanskje etter hvert, så langt har han ingen interesse av det tydeligvis, men noen ganger når han er aktiv så kjenner jeg det langt ned i underlivet, akurat som det stikker, er nesten redd han er på vei ut. blir jo nesten redd når han driver på sånn.

om jeg legger meg på siden så blir det litt bedre, men er ikke alltid mulighet til det da. flere som har babyer som ligger og sparker nedover på den måten? kjente aldri dette med min første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det samme for et par dager siden med det ble bare med noen små spark. Jeg er kun 18+5 så sparkene var ikke så kraftige, men kan godt tenke meg du kjenner det bedre enn meg da du har termin 2 uker før meg. Jeg har termin 21.09. Men tilbake til sparkene: jeg lå på ryggen men utstrakte bein da h*n sparket nedover. Kjentes nesten om h*n skulle finne veien ut liksom :) Skikkelig ubehagelig så jeg skiftet stilling til slutt og da snudde h*n seg. H*n ligger som regel på tvers med bena på venstresiden (tror jeg) siden jeg kjenner mye spark i det området :)

Håper hun snur seg snart med deg da. Eller så får du dytte litt og hjelpe henne på "rett" vei ;)

Skrevet

Er i uke 24 nå, og sånn ligger mini her også.

Skikkelig ubehagelig med så harde spark ned i bekkenet.

Men virker som han snurrer alle veier her. For i natt fikk jeg et par karameller i ribbeina...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...