CMH Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Snella er såvidt blitt 3 mnd gammel, så hun er jo ikke store jenta heller Men synes det er sååå nydelig med gravide mager, og savner den store, fine runde magen min og alle sparkene*sukk* Folk sier man bør nyte å gå gravid, og det skjønner jeg jo nå! Blir også rørt når jeg ser på sykehuset og fødslene der.. hehe. Så til alle dere som er gravid; nyyyt det! Gikk 12 dager over termin, og alt jeg gjorde var å klage..
Willy Wonka Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Ja, jeg....men nå har min gutt blitt 18 mnd da...så litt lenger siden jeg gikk gravid enn deg.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Vel, jeg sitter her... Vondt i ryggen, kynnere annenhvert sekund, vondt i livmoren fordi babyen presser, vondt i bekkenet, hoven i bein og fingre, totalt utslitt og hjelpeløs, ser ut som og føler meg som en strandet hvalross, trøtt som en sokk, tørst hele tiden, tisser annenhvert minutt, humørsvingninger fra helvete... Nei, tviler på jeg kommer til å savne det, hehe=) 42 dager igjen! Nedtelling!
Blind Gudinne Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Nja... Både og. Hvis man ser bort fra at jeg hadde styrtblødninger da jeg var 15 uker på vei og blødde i hele april mnd ifjor. Og hvis man ser bort fra at ryggen ( har Bechterew) holdt på å ta knekken på meg..... Syns heller ikke noe om å gå rundt med det i bakhodet at barnet kanskje ikke hadde det bra og at noe kunne skje med det. MEN , når det er sagt så savner jeg sparkene. Men ikke det å være gravid!
frk.velandre Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 ja*sukk* snuppa er nå 11 mnd. og er min 3 datter. så her blir det ikke flere unger. vemodig å tenke på at jeg aldri ska gå gravid lenger.aldri vekke pappaen å si nå må vi dra på sykhuset, aldri skal ligge på føden med værdens fineste nurk. aldri mer ha et lite nurk som er så skjønn når di sover.. *sukk* men det går forhåpentligvis over.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Ja noen ganger! Helt til jeg husker at siste gang hadde jeg vondt for å gå etter 10 uker pga bekkenløsning. Og at jeg ikke kunne sove og ikke danse, og måtte føde den enorme babyen, og at kiloene skal av etterpå. Og så husker jeg hvor herlig det er når jeg har født og de er ferdig å presse på magen så blod og morkaka kommer ut og ferdig med å klore på høna mi og tømme blæra mi. Når jeg har fått de opp på magen og synger og gråter og ser ned på verdens herligste!! =) Mmmmmm håper litt det blir 1 gang til ja =) =)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 JA!! Jeg savner det sånnnn... Og minsten er 7 mnd, og definitivt sistemann. Gravide er jo det flotteste som finnes:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Oh no! De siste dagene har jeg hatt litt smerter i bekkenet, og det å være gravid er ikke savnet =P Det første svangerskapet var flott, men de to neste var rett og slett litt kjipe. Vi har fått 3 fine gutter og gubben er sterilisert, så jeg håper aldri mer jeg skal gå gravid! =)
Vinden blåser Skrevet 23. april 2009 #10 Skrevet 23. april 2009 Skal vi se.. kvalme,bekkenløsning,smerter,tortur,gangvansker, sengeliggende.....savne?? jau ræva.. hehe.... hadde problemer med bekkenet i 9 måneder etter fødselen i tillegg til de 6 månedene underveis...nå har jeg ikke hadd vondt på 2 uker og krysser fingrene for at alt er over nå.
*Lissi* Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 JA!! Vesla er 7 mnd. men jeg savner det skikkelig. Har hatt 4 supre svangerskap....og nå er det nok stopp;-)
mummydummy Skrevet 23. april 2009 #12 Skrevet 23. april 2009 Trodde ALDRI jeg skulle si det, men ja, faktisk.... Hadde mye plager og tung fødsel, men- tror man "glemmer" å nyte graviditeten, det skjønner jeg nå. Blir litt rørt jeg også når jeg ser store mager, jeg tenker: Å, så herlig, gled deg! Nyt det! :-)
Gjest Skrevet 24. april 2009 #14 Skrevet 24. april 2009 Savner noe av det. Spenningen, forventningen, drømmene osv. Det er likevel godt at det er over og ha barna "ute" hvor man kan se dem.' Det jeg blir litt trist av er tanken på at jeg kanskje ikke skal bli gravid igjen, selv om det i så fall er selvvalgt.
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 Nei, synes det var et slit å være gravid. Men jeg blir litt misunnelig når jeg leser om de som går i fødsel, det kunne jeg tenkt meg å gjort igjen...;-) helt sant.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. april 2009 #16 Skrevet 24. april 2009 Nei, gleder meg ikke til å gå gravid - når det en gang skjer igjen. Et helvete å gå gravid, med alle kynnerne som gjorde dagene ubehagelige og vonde. Og beina som ikke kunne finne roen. Og halsbrannen.. *usj* Og den fordømte magen som gjorde at jeg ikke kunne bøye meg uten å få vondt. Å få på sko var nesten umulig, uten å tvinge seg til det og få enda mer vondt. Å sove om natten var forbundet med dårlig søvn og smerter. Ja, det var koselig med spark, men alt det andre? Nei.
Gjest Skrevet 24. april 2009 #17 Skrevet 24. april 2009 Nope! Jeg synes det er grusomt å være gravid! Glad jeg er ferdig med det og har fått de barna jeg skal ha. Skal vi ha flere skal de adopteres!
Tredjemann på vei :D Skrevet 24. april 2009 #18 Skrevet 24. april 2009 Nei, overhodet ikke! Ville sikkert fått en kraftig depresjon om jeg skulle bli gravid igjen før om 4 år minst! Hehe. Eneste jeg liker ved å være gravid er akkurat det øyeblikket jeg tar testen, ultralyd- og jordmor-undersøkelsene, når jeg slapper av på kveldene og kjenner spark (bortsett fra på slutten hvis ungen sparker oppi ribbeina mine..), spenningen like før fødselen (det å ikke vite når det setter igang), OG selve fødselen! Får kick av å føde, så jeg skal definitivt gjøre det igjen, men IKKE ENDA!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 24. april 2009 #19 Skrevet 24. april 2009 Jeg savner det mye,og enda mer etter at jeg fikk kjæreste.Har sagt at jeg vil vente til jeg er helt ferdig med utdannelsen,men nå har jeg ombestemt meg,og vil ha en ny baby når jeg er ferdig med gymnas neste år:-) Må bare få med meg kjæresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå