Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har i denne syklusen tatt pergotime for første gang. Min syklus har til nå (har målt fem måneder) vært veldig stabil, og jeg har alltid fått positiv el-test på dag 14. Er nå på dag 13, og det er lite som tyder på at det blir positiv el-test i morgen. Scannet folliklene i dag og for to dager siden, hadde en på 13 for to dager siden, og en på 13, 5 idag. Alt for lite dessverre. Gynekolog Blakstad sier jeg skal komme tilbake til henne på mandag først (i helgen er det vel ingen jeg kan scanne hos?). Har noen av dere opplevd at pergotime forsinker eggløsning? Gynekologen svarte ikke så godt på dette. Hvis jeg skulle få positiv el-test før mandag vet jeg jo ikke om folliklene er store nok, og det skal vel godt gjøres at de vokser så fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja jeg har vel fortsatt tilgode å høre om noen som ikke har fått endret syklus av Pergo.

Og for mange blir syklusen lengre.

Jeg skal til gyn på dag 11 for å sjekke folliklene, men han sa at det også kunne gå enda en uke etter det før egget var modent for slipp, altså rundt dag 18.

Så jeg ville tro at du ser framgang til mandag!

Lykke til! :)

Skrevet

Takk - og takk for beroligende svar:-) Jeg visste ikke at det var vanlig. Da er det bare å se framover ja. Godt jeg ikke bestilte flybilletter på forhånd- et eller annet sa meg at jeg burde vente å se siden jeg skulle starte på pergo. Ble glad nå! Lykke til du også!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...