Trønderbærta Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Sambo jobber på sjøen og er borte 4 uker og hjemme 4 uker, så han skal reise ut fredag 1.mai. Men han har denne uka vært på kurs, og skal på kurs mandag-torsdag neste uke, så han er bare hjemme i helga (og da skal jo såklart jeg jobbe). Så derfor ønsker jeg å lage noe godt å spise i morgen kveld, for dette blir den siste kvelden sammen. Noen tips til noe godt, gjerne med oppskrift da ;-)?!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Bakt potet med biffstrimler eller bacon, hvitløkssmør, mais, andre grønnsaker... Nammis=)
Jenny-penny Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 tacopizza. Pizzabunn, smør den med en boks creme fraische, ha ett glass med chunky salsa oppå det. Kjøttdeig stekes med tacokrydder, topp med hakkede tomatermais og ost. Stek i 10 minutter, ha så på nachochips og stek i 5 min til. Server med rømme, guacamole og salsa. NAM;)
*søtesmå* Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 pai med spekeskinke og tomater og salat av kinakål, gulrøtter og moset ananas til:) nyyydelig:) eller pai med bacon og purre og salat med ruccola, pinjekjerner, sitron og fetaost til. og en dressing av creme fraiche med sjarlottløk, sitronsaft, gressløk, salt og pepper:)
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 vi skal ha loff, reker, majones og sitron i morgen kveld. Også hvitvin selvfølgelig. Mmm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå