Madamina Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Lurer på hvor vanlig det er å fullamme langt over 6 mnd.
Gjest bissen Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg fullammet i 8 mnd..ikke så veldig lenge, jentene var jo også premature så det falt seg ganske naturlig. Vet om en som fullammet i nesten 2 år, uten noen spesiell grunn til det..veldig rart. Gutten var ikke stor akkurat heller, så den skjønte jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Og da mener du fullammet i 2 år - som FULLAMMET og ikke smakt annen mat før ungen er 2 år?? Ikke rart gutten ikke var stor når han ikke får i seg nødvendig mat og næring.
Gjest bissen Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Han smakte grøt et par ganger, men ellers var det bare pupp, så og si fullamming. En spesiell mor med spesielle ideer..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Fullammet 6 mnd, men babyen var lite interessert i mat, så hovednæringen var nok morsmelk til ca 8 mnd alder... Tror ikke det er så vanlig å fullamme lenger enn 6 mnd. De fleste jeg kjenner fullammet til omkring 4 mnd alder.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Tja jeg mer eller mindre fulllammet frem til 1års alderen med førstemann. Fikk rett og slett ikke i henne noe annen mat, men til slutt så gikk det. Hadde mer enn nok melk, og hu led ingen nød. Vokste fint, heller litt stor 1 leveår og var tidelig ute både med å krabbe(6mnd) og gå (10mnd)... nå er hu 4,5og spiser godt og variert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå