Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 har en sånn sak hjemme som jeg kan lytte med. Er i dag 9+4 og har lett etter den en stund, vet det er tidlig. men i dag fant jeg den.den var klar og fin hele tidenen, ikke til å ta feil av i det hele tatt. Har ofte hørt noe som kunne ha vert hjerte med som kom nok av alle de rare lydene i magen, men i dag hørte jeg det helt klart å tydelig. klarte ikke å få finne den igjen 30 min senere, men det er jo ikke så lett siden det er så tidelig. men jeg er veldig fornøy
villemo26 Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 teit spørsmål.. men kor kjøpe du sånn? e det sånn vanlig som en lytta på sitt eget hjerte med??
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Så bra vennen!!!! Det kommer til å gå sååå bra med deg denne gangen!!! Jeg tok et forsiktig steg inn hit i dag. Svakt positiv cb i dag:) Den var svak, men streken kom etter ca 30 sekund og er ikke vanskelig å se. Jeg er glad, men gleder meg til å oppleve at mensen ikke kommer. Blir liksom mer vikelig da. Jeg er 3+5 i dag:) Hi hi:) Ikke si noe til vår felles venninne. Jeg vil selvfølgelig si det selv, om noen uker:)
satser & vesla Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Hei Tryne Herlig å høre at det går bra med spiren din :-) Jeg skal på UL på torsdag, er veldig veldig spent! Men, jeg synes at dagene skal gå littegrann fortere da ;-) Ha en fin helg med bankende hjerte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå