Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 skjerp dere. alle barn er forskjellig har behov for forskjellig og er helt fantastiske og unike. det eneste alle barn har felles er at de trenger solide trygge voksne. om disse er bare hjemme eller utvida nettverk til barnehage eller dagmamma, til alle usikre mammaer. dere gjør det dere føler er rett. det gjør jeg. og gir f... i det andre sier om sine barn. mitt barn er unikt så lenge utviklingen er innenfor normalen er jeg fornøyd.
Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Du skal se de lærer det når de får flere barn :-) Føler i hvertfall at jo flere barn jeg får, jo mer lærer jeg at jeg virkelig ikke er noen ekspert på barn! I hvertfall ikke andres, hehe... Nettopp fordi, som du sier, alle er ulike, til og med søsken som vokser opp i samme hjem og med samme oppdragere.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 eg har berre et barn men jobbe i barnehage og eg e heilt enig. alle e fantastiske forskjellige'=)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Ofte synes jeg det er helt hull i hodet når mødre skal pådytte andre mødre ting ,som de gjør med sine egne unger.. "gjør sånn og sånn,det gjorde jeg det gikk helt fint.Bare gjør det,selv om barnet gråter,går over når det bare skjønner at sånn skal det være" Halloooo????Greit med gode råd,men ikke når det blir forventet at det blir fulgt,for ellers blir de sure!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå