Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 jeg leker med tanken å ta silikon.. men jeg er litt redd for opperasjonen.. hvordan er det etter? har man mye smerter? hvor lenge varer smertene? jeg er alene med en unge på 2 år, men om jeg skal ta får jeg nok hjelp av min familie til å ta meg av han mens jeg skal holde meg i ro.. noen som har hatt problemer med silikonen? hva er mest naturlig av silikon og saltvann? mener da på utseende og følelse.. noen flere ting jeg burde tenke på? har ikke noe pupper nesten, men en del skinn som er slappt, da jeg gikk fra 80 C til 75 A og B.. Så vil ikke ta så mye men bare fylle ut skinnet..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Fylle ut skinn var det jeg også gjorde etter barn nr 2. Etter var det ømt under armene og på siden av brystene, liit blå og slikt. Lå vel i halv sittende stilling de to første dagene uten mye smerter, føltes som jeg var ekstremt støl. Hadde ikke noe problem å sove, selv om jeg fikk med smertestillende. Viktigste er at du ikke skal løfte tungt den første uken og du vil ikke ha problemer med å lage mat og slikt. Saltvann i slappt skinn anbefaller de ikke, pga skvulping. De anbefaller silikon. Saltvann anbefalles til de med faste bryster, gjerne de som ikke har ammet eller har barn. Hadde nesten ingenting jeg heller etter amming, bare vrengte bukselommer hehe. Nå har jeg c-d cup og er veldig fornøyd. Hvis du fyller ut løst skinn som tilpasses din kropp, så får du ikke slike strutte silikon pupper, og det er bra. Selv har ingen trodd jeg har silikon, da puppene mine disser og er som vanlig, de står ikke ut med brystvorta oppå haka.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 okey, men det hørtes jo veldig bra ut:) kunne tenkt meg og fylle ut, virkelig.. føler meg ikke så bra med dette tomme skinnet.. er ett vanskelig valg.. om jeg angrer så kan det jo bli enda verre.. tar man ut silikonen så blir vel puppene bare skinn og ikke noe mer enn det? vil ikke ha pupper som ser unaturlig og er kjempe store. vil bare ha litt størrelse så jeg ikke føler meg som en mann:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå