Loyloy Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg forker å komme på hva en p-pille jeg engang tok het... Det er godtnok maaaaange år siden, i begynnelsen av 1990 -1995 eller deromkring.... men regner med den har eksistert etter det også... Kan dere hjelpe meg ved å ramse opp forskjellige?
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Eugynon, gikk ut rundt 2000 Marvelon, finnes vel ennå?
Loyloy Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Aner ikke... gikk over på P-sprøyte etter noen år og var på den til ca 2004, så har jeg fått unga mine, og nå er jeg på den ¤#¤%#¤%"#¤ P-ringen... Grøss!
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Er det noe du ønsker å bruke igjen? hvordan så de ut? Samme piller hele måneden, eller ulike?
Loyloy Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2009 Nei nei nei... jeg skal ha sprøyten igjen om det skulle være... Jeg mener bare det var 28 piller på brettet, hvorav de siste var placebo-piller. også har jeg en venninne som alltid roter med pillene sine, fordi hun glemmer å starte igjen... Så dersom de fortsatt fantes tenkte jeg hun kunne spørre legen sin etter dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå