morsomjente Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hei jenter så heldig dere er at dere har kommet så langt i svangerskapet Lurte på en ting. Jeg er rhesus minus (har en datter fra før hvor jeg begynte å danne antistoffer på slutten av gravidteten som ikke er så farlig) så er jeg gravid igjen !! Ble tatt prøver av meg i uke 11..da hadde jeg høye antititer på 128 som er veldig mye. Ble ikke informert før jeg maset på legen min (stoler ikke helt på han) til å vite hvordan resultatene hadde vært, regnet med at de var ok siden jeg ikke fikk noe tilbakemeldig. Var hos han igår (er i min 27uke) å da så han plutselig at det stod på lappen fra ullevål, henvis deg med engang til fødeavdeling til å følge opp disse høye antistoffene....(det var liksom brev fra uke 11. (å når man har dannet antistoffer så tidlig da skulle det bli tatt prøver i uke 18 også, som ikke ble gjort) Var hos jm idag å jeg ble sendt til akkutten med engang til å sjekke om barnet hadde det bra, som det hadde, heldigvis Nå er jeg veldig beskymret for at jeg kommer til å få prematur barn på grunn av at antistoffene var så høye tidlig i svangerskapet. Hun sa at det kunne stabilisere seg, eller bli høyrere gradevis !! Er det noen som har opplevd noe liknende??huff ble skikkelig lei meg idag, ble rett å slett litt deppa !! (grunnen for at jeg har dannet antistoffer er at jeg mistet foster når jeg var ung å hadde ikke pæling at jeg skulle få en sprøyte til å hindre at sånt kunne skje !!! håper på noen svar... hilsen,en deppa idag :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå