Mammaen til 2007jenta Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg arvet for 3år siden en bolig, alt var gammelt a'la 70-80 årene og jeg har etterhvert fått råd til å pusse opp alt sammen. Nå er jeg bare så fornøyd:) Jeg har en veldig passion for interiør, og liker å bytte ut ting titt og ofte. Noen som har noen interiørblogger, eller andre interiørsider jeg kan titte på?
Mille** Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 http://nibinfo.blogspot.com/2009/01/velkommen-til-oss.html Her finner du masse interiørblogger. Vet forresten ikke hvordan jeg skal beskrive stilen vår, men vi liker den. ;o)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg er veldig glad i å lese interiørblader og blogger, men klarer ikke å holde en stil hjemme...! Her er det kaos =(
Gjest Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Vi har ikke en stil akkurat, vi går mer etter farger vi liker. Men jeg er veldig fan av hvite, romantiske møbler, men føler ikke det går hånd i hånd med småbarn. På soverommet vårt har vi mørke, tunge møbler, dus grønne vegger, mye beige og lin, altså litt safari-naturlig? På soverommet til dattera vår går alt i mørk lime og cerise, med gøyale møbler. På stua og kjøkkenet er det mye hvitt, blandet med mørkebrune møbler, også her mye beige og brunt. Ville sannsynligvis hatt lysere møbler om jeg hadde kjøpt alt i dag, meen det har vi ikke mulighet til. Skal forresten sjekke ut disse blogsidene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå