Gå til innhold

Hvor kjøper dere lammeskinn til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere ekte lammeskinn? Finnes det mange forskjellige typer, langhåret, korthåret etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange forskjellige, men de anbefaler korthåret. Vi kjøpte fra Nøstebarn for 3 år siden til første :)

Skrevet

Men 860 kr for et skinn? Det var da inni xxxx dyrt! Finnes det ikke billigere noe sted?

Skrevet

vi har også kjøpt lammeskinn på nøstebarn, korthåret. Det som er med det lammeskinnet er at det er fri for alle rester av stoffer brukt under garvingen (behandlingen).

Er anbefalt fikk jeg høre da jeg undersøkte rundt omkring:)

Er litt dyrt ja, men man har det leeeeeenge!:)

Skrevet

kjøpte mitt på bohus 299 tror jeg det kostet,det var et lite korthåret som jeg har tenkt og bruke i vogga kanskje i vogna også,ellers har jeg kjøpt et på kid som jeg har til min sønn også,som er litt større og litt langhåret ikke veldig,men det bruker jeg til høsten når hun skal over i sprinkelsenga. kosta 399.

Skrevet

Ser det fins i 3 ulike størrelser hos nøstebarn, er det slik at jo større jo bedre, eller blir det i veien hvis det er for stort? Bruker dere skinnet i vogna også?

Skrevet

jeg har kjøpt på nøstebarn til mine to, den minste størrelsen.. datteren min på 6 år har sitt i senga enda:) det er dyrt, men det er utrolig bra ull og go kvalitet.

Skrevet

Men er det stor forskjell på kvaliteten mellom de fra Bohus og de fra Nøstebarn?

Skrevet

kjøpte på barnashus og på babyshop! Et stort til senga og et lite til vogga/vogn!

Skrevet

Har handlet mine til senga og vogna på barnas hus og reflex. Disse er medisinsk garvet (tror jeg det heter) - er fjernet alle skadelige stoffer og renset med tanke på små babyer. Kvaliteten er bra, har vasket dem utallige ganger, og prisen ikke på langt nær som nøstebarn;)

Skrevet

ja, det er stor forskjell.. er jo helt greit med skinn fra bohus, eller ikea eller babyshop, men greia med merinoullen er at den holder barnet riktig temperert, sommer som vinter, jeg har ikke brukt skinnet i vogna om vinteren, har brukt det i barnesenga.

det er merinoullen som gjør skinnet fra nøstebarn så dyrt.

Skrevet

3 åringen vår har fra Reflex og 1 åringen har fra Nøstebarn, og ja, det er stor forskjell på dem!

Det fra Reflex kostet ca. 400,- og det fra Nøstebarn var litt dyrere. Hun har den minste størrelsen tror jeg, men det er større enn det fra Reflex. Har brukt det i bagen, i vogna og nå har hun det i senga. 3 åringen sover også enda på sitt skinn.

Har også et fra Jysk og det er enda verre.

Kommer til å kjøpe fra Nøstebarn til småen i magen.

Skrevet

Da har jeg kjøpt et til babyen på Nøstebarn :) Fikk noen penger av svigermor som kommer godt med :)

Skrevet

Er så heldig å ha en mann som har et par hundre sauer gående, så han skal få ordnet noen lammeskinn til babyen når slaktesesongen begynner til høsten =)

De blir heldigvis laget på fabrikk, så blir ikke sånne hjemmelaget fulle i gamle blodflekker! usj! Var det jeg først så for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...