Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var veldig kjekt! Er gått over i uke 16 i dag, og hadde blitt bekymret dersom hun ikke hadde greid å finne hjertelyden. Men det var heldigvis ikke noe problem. Frekvensen var 150, noen som vet om det kan si noe om kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da! :-) Kjønn har ikke noen sammenheng med hjertelyd, er helt tilfeldig hva den ligger på når du er innom, om babyen sover, er våken osv. Mine gutter har svingt mellom 120 og 160 alt ettersom, har bare hatt en måling med vesla, den var på 145.

Skrevet

Hehe, jeg er nok en av mange som har lest litt for mye på nett, deriblant her inne. Blodtrykket mitt f.eks var superlavt i dag, men jeg vet jo også at det varierer i løpet av dagen. Tror at jeg venter en gutt uten å helt vite hvorfor, blir spennende å se:)

Har fått med meg (av nicket ditt også så klart) at du venter nummer fire, godt jobbet må jeg si! Kjekt å få en jente nå da.

Skrevet

Ja, det skal bli anderledes og kjekt. Håper jeg ;-) Rart å tenke på, men koselig også.

Er vel ikke så lenge til UL for deg da, så da får du jo evt vite om det blir gutt eller jente :-)

Skrevet

UL om et par uker. Jeg både gleder og gruer meg. Satser på at alt står bra til, og så får bonusen være om det er mulig å bestemme kjønn:)

Skrevet

Tenk så utrolig at det går an å høre det bittelille hjertet inni der?! Og tenk så utrolig at det går an å SE den lille inni der?! Jammen er vi heldig egentlig som får lov til å både høre og kikke inn på verdens største vidunder som vi selv har vært med å skape :)

Skrevet

Ja, det er i grunnen helt utrolig! Håper de fleste greier å nyte tiden fremover, selv om den kanskje ikke er helt uten plager. Det er bare å glede seg til å møte den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...