Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hvordan pakker dere barnevognen når den skal sendes med fly? Hører hele tiden skrekkhistorier om folk som får vogna ødelagt og flyselskaper som ikke vil erstatte den fordi den ikke var pakka godt nok inn. Men hva er god nok innpakking da? Er det ikke vanlig at den bare blir puttet i en pose på flyplassen da? Dekkes slike skader av vanlig reiseforsikring?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Vi har bare puttet den i den fly-posen til barnevogner. Har hatt barnevogn på fly mange ganger, men har tilgode å få den ødelagt. Regner med at det dekkes av forsikring, eller flyselskapets forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå