Kari-mor :) Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Det begynte ved 12.30 i dag, de kommer ca hvert 3-5. minutt og varer i ca 35 sek. Har holdt på sånn helt siden halv ett i dag. Hva er dette da? De kommer uansett om jeg ligger, sitter, står, går eller kjører bil..
tullemor_til_snart_4 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 ser d er en stund siden du skrev, men ja det kan være kynnere/mase rier. har hatt det sånn siden før påske. Noen dager, med masse regelmessige vonde kynnere, andre dager er mer rolige... Blir sliten av sånt! Men det kan jo også være en start;) Lykke til videre;)
Shiny84 Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 jepp.............. jeg hadde dette regelmessigi mage "epoker" med begge barna mine holdet på i mage dager, trodde det var noe på gang, men neeeeeeeida... kjenn heller på typen smerter.. når smertene forandrer seg litt( blir sterkere) blir det rier
shabby Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 med forrige hadde jeg d sånn i over en uke. kom og gikk litt. verste var at d gikk så utover nattesøvnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå