Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Noen som hadde hyperemesis i første svangerskap her? Hvordan var det i svangerskap nr 2? Fikk du det da og? Like ille? Tenker med grøss og gru på hvordan det skal bli om jeg får det neste svangerskap også, for nå har jeg jo en liten unge å ta meg av. Jeg var ikke-fungerende overhodet i 4 måneder. Klarte ikke en gang å vaske mitt eget hår så svak var jeg. Nesten så jeg lurer på om det er forsvarlig å i det hele tatt bli gravid på nytt, men så vil jeg jo gjerne gi datteren min søsken! Var helt fin resten av svangerskapet etter de første 4 mnd.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde det med de to første, men IKKE den siste.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde kraftig hyperemesis med innleggelser osv. med den første, en jente. Var redd for å bli gravid igjen, men det ble heldigvis bedre med nr. to (gutt). Var veldig kvalm et par mnd, men klarte å holde det noenlunde i sjakk med sykemelding og kvalmestillende. Mannen min måtte ta seg av jenta vår i disse månedene. Noe annet hadde ikke gått. Gjentakelsesfaren ved hyperemesis er stor, så man bør absolutt forberede seg på et tøft svangerskap, men man kan være heldig også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå