Lykkelig g~g~j Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 En god del salg (opp til 70%) på simo butikken i åsane da de skal flytte i nye lokaler 7.mai. Hadde blant annet utvalg fra gt safari og sport, quinny speedi, zapp , brio, emmaljunga og teutonia! Samt noe utstyr!
Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Var det salg på emmaljunga nå? Var innom for halvannen uke siden og da var det ikke salgt på de vogene, men på alt annet, unntaket var noen citybager fra 08. De har nelig inne både vognen og bagen jeg vil kjøpe, men hadde ikke de på salg når jeg var innom (09-modeller).
*toppris* Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 har vel ikke salg på den svarte simo vogna vel?
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2009 de hadde en simo bagvogn i sort/mørk på tilbud! Da har du jo hvertfall bag og understell! Tror den kostet 1500,-
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2009 har forresten ikke vurdert simo fra finn.no da? syns de selger de støtt og stadig i 2007/08 modeller. Føler d ofte står pent/lite brukt da folk ofte bytter dem ut etter nyfødt perioden til en lettere vogn Sparer jo fort noen tusen der da
*toppris* Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 joda har tenkt på finn.no... men kjøpte brukt med nr 1 og vil "unne" meg ny vogn nå med nr 2;) også skal vistnok den nye modellen være lettere (?) enn de gamle.... hm.. kan være feil men.... gleder meg til å komme hjem med splitter ny vogn fra butikken:) skal ha duo vogn:)
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2009 ser den! er alltid spesielt med heelt nytt Du får holde øynene åpen for 7.mai i gulgruven da.. kanskje de ha noe åpningstilbud på simoen ))
*toppris* Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 ja ble tipset om åpningen på simobutikken i byn:) gleder meg:) finner nok alltids noe nyttigt;p håper de får tilbud på lekegrind:p
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2009 hvilken lekegrind er d du vil ha? har nemlig en på loftet som jeg ikke kommer til å ta i bruk, det er en sånn en: http://barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=785&category_id=66&option=com_virtuemart&Itemid=410 i hvit! Den hadde jeg stående i stuen en mnd tid men så pakket jeg den vekk! Er beige sånn pute i bunnen!
*toppris* Skrevet 24. april 2009 #12 Skrevet 24. april 2009 kom ikke opp noe bilde på den linken, kun produktliste med bilder... er det den felix du tenker på? det er for dyrt;) blir bare brukt max ett år...
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2009 det er den park a kid! Tror den kostet 1699,- ny så den er jo litt dyr da! har sett at de titt og ofte har på fretex. Med en liten malerkost og et teppe i bunn blir den jo fin som ny
*toppris* Skrevet 24. april 2009 #14 Skrevet 24. april 2009 sant så sant... hr en etter min sønn, men den er skikkelig fæl, klar for dynga! sambo vil ikke ha den fremme i det heletatt;) hehe
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. april 2009 hehe! ser den! Jeg er så usikker på om vi kommer til å ha behov for den! Har ikke følt vi har trengt d med førstemann i d hele tatt men tenker jeg oppbevarer den på loftet til 2.mann er på plass så ser jeg om vi trenger den! Sytnes d ser så trist ut å putte dem oppi der jeg, får samme følelse når småen ligger i sengen sin om kvelden jeg.. litt fengselaktig.. he he
kristins Skrevet 26. april 2009 #16 Skrevet 26. april 2009 Hei! Hvis du er interessert i å selge din hvite park-a-kid, så er jeg interessert. Har vært på utkikk etter en den siste uka, men har bare funnet i grå/svart, og det har jeg ikke lyst på (har lyst på hvit). Er du interessert i å selge den du har likevel, så gi meg et vink.
kristins Skrevet 26. april 2009 #17 Skrevet 26. april 2009 Glemte forresten å informere om at jeg bor i byen og evt. ikke har problemer med å hente.
Lykkelig g~g~j Skrevet 26. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 26. april 2009 hei hei! ja tenkte å selge den ja, tror ikke vi kommer til å bruke den! Har som skrevet over (mener jeg) i grunn aldri vært brukt! Grinden er hvit og bunnen er beige! send en pm til meg da med nr og evt hva du tenker å gi for den så kan jeg ta kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå