Peders mamma Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Men ingen tegn på fødsel da...håper det plutselig bare skjer noe ! Skikkelig rart, denne dagen som jeg har telt ned til så lenge..så er den her !
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg har i morgen!! har en del murringer i ryggen, jordmor strippet meg i dag! så får se om det fører til noe! gikk 10 dager over med forrigemann da...
Peders mamma Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Så heldig du der ! Du har værtfall noe som kan gi håp om fødsel... Her blir det maks 7 dager til, bor i trondheim..å her får man tilbud om igangsettelse 7 dager over, heldigvis ! Men hadde vært fint å fått oppleve å komme igang av seg selv...jaja..vi får se hva dagene bringer. Lykke til værtfall
Mamma og lillegutt Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg har også termin i dag. Ingen tegn til fødsel her heller... Må bare tenke positivt, uansett ikke lenge igjen nå
Peders mamma Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2009 Du har så rett Ikke lenge igjen uansett..snart har vi de små babyene våre her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå