Gå til innhold

Link til morra og stefaren til Christoffer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen for ei skrullekjerring du er. "Hun sørger over gutten sin" Bruk hue før du uttaler deg i det minste!! Hun var med på dette. Hun bodde med stefaren, var vitne til dette!! Hvordan kan man som mor se på dette? Den ræva unnskyldningen om at hun var redd kan du trekke i dass. Da tar man med seg sønnen og reiser. Får hvertfall ikke et nytt barn med han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke helt at dette vendes inn på at hu er offer, jeg...

Vi tenker, iallefall jeg, skal ikke snakke for alle her, uansett om hun blir mishandlet av mannen eller ikke så gjør man alt for barnet sitt, tilmed risikere livet sitt for å komme seg vekk i tide før det GÅR SÅ LANGT!!! Herregud han døde, han ble mishandlet over lengre tid, hun har etter all sannsynlighet hvis hun ikke har vært i koma da, sett, hørt og opplevd på alle mulige måter hva som skjedde?!?!?! Så hvorfor forsvare henne?? Hvorfor?

Jeg vet jeg har vært der, og den gang han var på vei til å engang tenke tanken å skade vårt barn stakk jeg!! Jeg kan tåle mye, men da er det meg, men når man har barnet sitt å tenke på også, DA blir settingen noe helt annet!!! Så takk gud for bra politi, foreldre og krisesenter her i min landsdel så klarte vi oss utmerket!!

Anonym 15:49

Skrevet

Uansett hva folk gjør, så får de støtte. Sykt land dette har blitt! Det finnes ikke ord når foreldre gjør slikt... Vi får se om stafaren får støtte i fengselet...

Skrevet

Men du vet jo det, at han du var sammen med kunne ha skadet ungen din før det kom så langt at du rakk å dra. Da hadde DU vært i hennes sko.

Dere er så dømmende at jeg blir kvalm.

Skrevet

Hallo? Hun dro!!! Moren til Christoffer ble!!!! Hele veien, slik at han døde!! Litt forskjell eller?? DU er dømmende. Du forsvarer henne!! Håper ikke du har barn selv!

Skrevet

Det finnes ingen unnskyldning for hva hun har latt skje. Og at hun risikerer at det skjer igjen er bare ufattelig.

Mulig hun er redd. Men jeg hadde heller skutt meg selv i hodet enn å leve med det der. Sorry, men her får hun ingen sympati, det har jeg bare for guttungen og det kommende barnet.

Skrevet

Signerer den, dobbeltmoral så man blir kvalm...åh!!!:-( Eller iallfall en overempatisk oppførsel...stakkars mordere liksom...

Han får nok merke det i fengselet...men han blir vel beskyttet han vel...

Det ble ikke Christoffer...av noen....

Anonym 15:49

Skrevet

En ganske informativ artikkel på mange måter, syns jeg.... Ikke mye som taler for verken mor eller stefars favør... Gråter jeg asså...verden kan være noe forbanna dritt...:-( Håper dere som forsvarer moren kan lese gjennom her, og tenk... Så sier jeg som moren sa til Christoffer en gang han prøvde å si fra..."Uffamei"...:-(

Skrevet

denne...http://www.aftenposten.no/amagasinet/article3035648.ece

Skrevet

farlig å si sånt iallfall...idiot....

Skrevet

det er så trist... bynner bare å grine når jeg ser bilde av den lille uskyldige gutten! Livet er så urettferdig :(

Skrevet

1932 og 33 skal stå sammen, vimsa meg greide å glemme linken, var jo hele poenget....:-()

Skrevet

Har ingen tro på at guten skadet seg selv på den måten, at noen kan gjøre noe slikt med et uskyldi lite barn e meg helt ubeskriveli.

Det e sånne mennesker jeg håper brenner i helvette!! Å mor e selvsagt like skyldi som stefar. Å skamm seg alle som stod rundt å va for feige til å ringe, en telefon for mye e alltid bedre enn en telefon for lite, som skjedde i dette tilfelle.

Stakkars lille gutt som ble sviktet av alle.

Å sier det igjen brenn i helvette!!!

Å jeg tørr stå for det å!!

Skrevet

Da får dem sikte hele slekta hans. NÅ står de fram og sier noe. Etterpå. Det skjønner jeg ikke.

Skrevet

På dette forumet her er det stakars mordere og stakars voldtektsmenn. Den eneste som er stakar her er en 8 år gammel gutt som fikk hode sitt smelt inn av stefaren og hadde en mor som ikke grep inn og hjalp han. Faren prøvde, men da mistet han all kontakt. Familievernkontoret hjalp ikke faren eller sønnen. STAKAR MOR?? Nei, vet dere hva. Et barn får aldri vokse opp og led forferdelig det siste året av sitt liv. Nå skal de leve lykkelig som ny familie, jeg blir kvalm. (Dessuten redd for at de kommer til å slå i hjel denne ungen også)

Skrevet

Helt ærlig så håper jeg disse menneskene får det de fortjener. Jeg tror ikke på et helvete eller en himmel for den del, så straffa bør de få i det livet de lever i nå. Vold tror jeg heller ikke på, det blir for bibelsk rett og slett, øye for øye, tann for tann. Straffa får de, de er kjent, forhatt, spytta etter, snakka om, skult på, utstøtt sosial og i det hele tatt. Og det er jaggu vel fortjent også. Jeg håper bare at barnet blir tatt i fra moren, satt i en god fosterfamilie, slik at det kan få vokse opp mest mulig normalt og trygt. Både sosialt, psykisk og fysisk.

Skrevet

Amen 2234.

Barne bør i fosterhjem, eller helst adopteres bort. Foreldrene bør bak lås og slå. Dette er virkelig avskum av noen folk. Min medfølselse går til Pappan til Christoffer som prøvde å hjelpe og til besteforeldrene som steller graven hans. Rip Christoffer.

Skrevet

HELT HELT enig! Lås dem inne begge to! Offeret her er desverre død, pga en ondskapsfull stefar og en mor som ikke brydde seg!

Skrevet

Link med bilde vil vi gjerne ha. Har prøvd alle mulige søkesteder nå, uten hell.

Skrevet

Helt enig 2248, bak lås og slå bør dem! Disse menneskene er jo farlige å ha ute i samfunnet uansett hvorfor de tok liv av gutten.

Skrevet

Nå må dere høre her!! Hadde jeg hatt et barn som jeg hadde den aller minste mistanke om var mishandlet av stefaren sin, og JEG som far hadde mistet all kontakt med dette barnet mitt, ja da hadde alle verdens aviser fått vite om det!

Politi, storting, leger, sykehus, ALLE!

Men det som skjedde her er jo at ingen sa noe.

........før etterpå....????

Det henger ikke på greip.

Skrevet

Begge de voksne skulle ha vært dømt. Han for overlagt drap og tortur, hun for medvirkning. Håper de brenner i helvete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...