Gå til innhold

Kattis babyshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal en tur til sverige for å kjøpe vogn, også er det jo en spesiell vogn jeg vil ha da :P

Er det noen som vet noe om hva slags utvalg de har i butikken? Er det sånn at de har de fleste modellene eller må man bestille på forhånd ?

Har sett på interenettsiden deres at de har emmaljunga vogner, og det er emmaljunga vogn jeg vil ha.

Har prøvd å ringe dem, men kommer jo aldri gjennom..

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken emmaljunga vogn vil du ha da?? Jeg har vært der noen ganger, har selv bestillt oss en city cross med citybag... Håper de ringer en dag snart for jeg gleder meg til å få den i hus =)

Skrevet

Send en mail=) Jeg fikk utfyllende svar med engang=)

Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo i Pink Check eller Copper med sport chassis.

Sparer ca 2000NOK på å kjøpe i Sverige=)

Hurra!

Skrevet

Jeg har også sendt mail (og fått svar). Jeg har bestilt en Emmaljunga Edge Duo med Mondial chassi (sånt blankt med lufthjul som er litt smalere). Denne vogna koster 8200 kroner på Babyshop (uten stelleveske). Bestilte den gjennom Kattis og betaler ca 6000 norske og det er med stelleveske (som følger med når du kjøper i Sverige).

Skal hente den i juni - gleder meg ENORMT:)

Mailadressen jeg brukte var: [email protected] . Hørte om noen andre som ikke kom igjennom på den mailadressen som var oppført på hjemmesiden deres.

Good luck:)

Skrevet

Jeg ringte å forhørte meg om de hadde inne den jeg ville ha, og det hadde de. Henta den dagen etterpå. Fikk forresten utmerket service!!!

Vogna jeg kjøpte var en Emmaljunga Mondial sort med classic understell. Kjempenøgd og gleder meg til å begynne å bruke den!

Skrevet

Så flott ! Takk for alle svar !

Jeg vil ha samme vogna som deg, Emmaljunga Mondial, men jeg vil gjerne ha den med black croc (immitasjons skinn) med det classic understellet :)

Skal prøve å ringe dem igjen også får jeg prøve å sende mail på den adressa som ble lagt ut her.

Tusen takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...