Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Noen som vet? Vi må male/beise huset nå i sommer, og jeg lurer på om det finnes utemaling som ikke er farlig for gravide å bruke... Vet det finnes innemaling som ikke er farli...
nesten30 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 spør på en malingsbutikk. Vil tro at det i så fall må være vannbasert maling dersom den ikke skal være skadelig for gravide
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg mener at det ikke kan være særlig farlig å male/beise utendørs. Det er jo rimelig god lufting ;-) Gynekologen min (tidligere overlege på fødeavd) lo av mine bekymringer da jeg spurte han om dette. Og er huset beiset/malt fra før -så kan du ikke velge fritt i hva du skal bruke nå. Mal ivei -det er farligst med stigen tror jeg ;-)
Line ♥ Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Hei. Jeg spurte min jordmor om nettopp dette! Hun sa at det bare var å male, men man trengte ikke stå i solveggen MANGE timer i strekk,.... det var mer med tanken på at jeg står med stor mage, og blir fort varm, så skal da bare ta hensyn til kroppen, når den sier ifra:) Alt med måte liksom Det er så god lufting, så ikke noe å være bekymret for )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå