Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Noen som har en formening om det navnet?
erteposen + 4 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Liker det ikke. Litt jålete og veikt på et mannfolk:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg synes det er veldig fint:)
Gjest eelis+spire Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Jeg syns det er veldig fint, men også for populært, hvis du skjønner :-P
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Fint, men kanskje litt rart hvis gutten er blond? Er jo et italiensk navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå