Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Vi har 3 små unger fra 6 og ned. Og en hage som er på baksiden av huset, altså usjenert og privat. Hver dag kommer de tre nabojentene på 10-12 år rett inn og husker og hopper på trampoline. Det er greit. De leker jo litt med barna våres og som synst det er stas. Men disse jentene har ofte lyst inn. Selv om været er bra. Jeg synst det ble litt slitsomt i lengden. Så jeg har sagt at skal de være her får de våre ute i hagen. Er det kjipt? Kjenner jeg har unger på meg hele dagen. Og orker ikke ha 6 stykker løpende rundt i huset hver dag.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Ikke kjipt overhodet. De kan da vel være ute og leke når det er fint vær?? Ville heller ikke hatt 3 unger på 10-12 år inn i huset når mine egne bare var halvparten så gamle.. Hadde alle vært like gamle, og de holdt seg på rommet eller i kjellerstuen og lekte sammen, så hadde det vært greit.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Nei det er da ikke kjiipt, hadde heller ikke orket og ha unger i hus hver eneste dag. kan du heller ikke få de store jentene til og leke med ungene dine, evnt passe dem og gi dem hver sin 20 er??
Willy Wonka Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Nei, synes ikke dette er kjipt i det hele tatt!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 hadde nok gjort akkurat det sammen! hvertfall når det er fint vær!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Nei synes du er god som orker å ha dem der hver dag. Nabogutten her er 5 år og vil leke med jenta vår som er snart 4. Synes han har litt dårlig påvirkning på henne og prøver å begrense lekingen mest mulig. Jeg vil ikke ha andre sine barn rundt meg hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Nei, kjære vene. Hvorfor i alle dager skal de inn i deres hus?? Bare å si fra. Her jeg bor er det ufattelig mange barn. Om sommeren har vi hoppeslott på terrassen og da kommer det gjerne en drøss med unger. Helt greit, men de har ingenting i huset å gjøre og det gir jeg beskjed om. det er noe helt annet! Jeg gidder ikke springe inn og ut og passe på alle ungene som er her. Niks. Du gjør rett. Det er bare å si fra! Stort sett er det rett det magefølelsen sier:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå