SiMaMi Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 3 netter nå har jeg våknet av at jeg har vondt på undersiden av magen og rundt på siden på en måte. Støl/øm litt vanskelig og beskrive. Dulter jeg borti nurket er det bra med liv, men "vondten" går ikke over før jeg legger meg på ryggen eller snur meg på andre siden. (ligger altid og sover på høyere side, alt annet er kjett) Er det en normal "vondt"?
trippelmamma:) Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Sånn har jeg også hatt det en stund, er kanskje babyen som presser på en nerve rundt bekkenet? Jeg hadde skikkelig vondt for å gå en periode og trodde jeg hadde fått skikkelig bekkenløsning (aldri hatt det før, og dette er min nr 3...), helt til jeg var på vanlig kontroll hos jordmor og hun dyttet litt rundt på magen for å kjenne leiet på babyen. Etterpå har jeg vært helt fin uten problemer med å gå, men kjenner ennå at det stikker og gjør litt vondt når jeg ligger på ene siden for lenge. Blir jo trangt nedi der etterhvert og spes når de begynner å bore seg ned i bekkenet mot slutten!! Så tror ikke jeg ville bekymret meg så veldig om ikke du har store plager, da. Da bør du nok sjekke om det er bekkenløsning eller annet på gang!
SiMaMi Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Takker:) Bra å vite at det er flere som har det sånn, blir mindre stressa da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå