Gå til innhold

Å ringe til noen som ikke tar telefonen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så kjedelig! Jeg får skrevet litt her på bam, ellers er det kjedelig bruk av tid! Hvorfor har de ikke e-post? Da hadde jeg vært ferdig, i stedet sitter jeg her og nå har det gått en halv time..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt 2,5 time i kø for å komme gjennom på legekontoret her vi før påske.. Det var kjedelig det!!!

Skrevet

Ja det er kjedelig og mange steder må man sitte å høre på de samme sangene om og om igjen som man egentlig ikke liker engang.. hehe.

Dette skjedde meg når jeg skulle bestille hotell i kristiandsand, kunne ikke bestille på internett når man skal ha familierom...

Tror jeg hørte den der dyreparkensangen 10 ganger ivertfall hehe huff

Skrevet

De aller fleste har heldigvis epost,og er flittig bruker av dette både når det kommer til hotellbestilling, spørsmål til butikker, offentlige kontorer og liknende.

Når jeg skulle ringe NAV i høst ble jeg sittende så lenge på vet at når jeg endelig kom fram til et menneske hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle snakke med dem om.

Sa da fra at ho måtte bare holde linjen litt slik at jeg fikk tenkt litt høyt for å finne ut hvorfor jeg hadde ringt..hehe...

etter den samtalen har jeg startet med epostsending..mye bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...