Noddy78, en av hver! Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Ja, baby nr sitter også i seteleie gitt... Snuppa ble snudd ved ytre vending dagen etter termin og ble så satt i gang for å hindre at hun kunne snu seg tilbake. Fikk bekreftet forrige uke at det er seteleie igjen, så nå håper jeg å klare å snu med skupunktur, noen som har noen erfaringer? Har time kl 14.30 og er veldig spent! Vil for alt i verden ungå keisersnitt og det å bli satt i gang var et mareritt, så håper på hodeleie og å få komme i fødsel av meg selv denne gangen... Noen med erfaringer? 39 dager til termin...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 nei jeg har ikke prøvd, men har også sete baby, og har også 39 dager igjen til termin. så er i samme båt som deg;) Var forøvrig hos kiropraktor i dag, og sa til han at babyen lå i seteleie, han trykket og styrte på litt på magen (eller på ligamentbåndene) det var i hovedsak for å stabilisere bekkenet (pluss mye greier på ryggen/bekkenet/setet mitt) men han sa noe om at det KANSKJE kunne hjelpe på at babyen KANSKJE snudde seg.. Jeg bruker akupunktur hver 14 dag da, så kanskje jeg skal spørre hun neste gang om hun har noen nåler for dette. Mener å ha lest at akupunkturen de setter for å snu babyer i seteleie, gjør at fostervannsmengden skal øke, og at det dermed er lettere for babyen å snu seg? Men jeg har MYE fostervann da, så om det er tilfellet med de nålene, så vet jeg ikke om det er noe poeng for meg å sette sånne.... (???)
Noddy78, en av hver! Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 Hmmmm...nei det er ikke godt å si, spennende med kiroen da! Håper det funker! Her har det vært masse liv og røre etter timen, men ikke noe nytt ennå, skal behandle selv med moxa sticks hver kveld i tillegg til at jeg skal inn om en uke til ny nålebehandling. Mulig jeg må begynne å stå opp ned i sofaen igjen, husker jeg gjorde det sist...hihi litt av et syn kan du tenke deg! Fikk jo nesten ikke puste! haha Nei, vi får krysse fingrene og håpe og hvis ikke skal vi vel klare det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå