Gå til innhold

Blødning i 8 uke, noen som har opplevd det samme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 8 + 4 dager, hadde små blødninger i går og er REDD! Hva kan dette være? Blør noe i dag også, har fått time til UL i dag, men er det noen her som har opplevd det samme. Som kan roe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde det samme og ble veldig redd, men det viste seg å være helt ufarlig. Det varte i noen uker.

Skrevet

Tusen takk for svaret. ble faktisk roligere nå :) teller timene ned til UL på ullevål nå. Men fikk du UL? sånn ca hvor mye blødde du? sorry jeg maser her men fy f.. så redd jeg er.

Skrevet

Hei. Jeg vil jo ikke skremme deg,men jeg har mistet etter å ha blødd i uke ni... ja,og så har jeg også opplevd å blø uten at det har vært farlig,så min anbefaling er bare å holde hode så kaldt som mulig fram til du kommer til ultralyd undersøkelsen!

LYKKE LYKKE TIL!!!

Skrevet

d er normalt å blø litt i begynnelsen av graviditeten, men du burde snakke med lege eller jordmor om det for sikkerhetsskyld. det er ofte bare slimhinnene som endrer seg og blir ekstra følsomme og gjør at du har lett for å begynne å blø. så du burde ta d rolig og nevne det til den som skal ta ul på deg i dag. lykke til da, d blir jo moro å se babyen din på skjermen?!?

Skrevet

Jeg hadde bødning i uke 5. og fikk ultralyd samme dag, og alt var som det skulle. jeg fikk ny ultralyd i uke 8 for sjekk og da var også alt fint. nå er jeg i uke 34 og venter en stooor flott jente baby. ting ordner seg som regel til det beste :)

Skrevet

Beklager å måtte si det, men jeg hadde også blødning i uke 8 og det viste seg å være en spontanabort. Er det frisk blod eller spotting? Tror det er det som har betydning. Jeg blødde ikke mye heller, innbilte meg at det ikke kunne være SA ettersom jeg ikke blødde mye, det gikk over et par dager og det var slike levringer i det..

Jeg hadde brun spotting i mitt første svangerskap på ca samme tidspunkt og det gikk bra, men denne gang var det friskt blod dessverre.. Tror det er det som teller.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...