Gå til innhold

Anti-abort propaganda til skolebarn

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Husker dere disse diktene som på en eller annen måte fant sin vei til skoledagbøkene våre? De diktene hvor svangerskapet beskrives uke for uke sett gjennom barnets øyne: Uke 10 I dag har jeg begynt å få negler osv helt til Uke 12: I dag har mamma bestemt seg for å ta livet mitt...

Noen som vet om dette diktet fortsatt plantes hos barn? Grøss

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Ikke i skolen tror jeg, men man ser det jo ofte hos stokk dumme anti-abortentusiaster uten forståelse for andres liv. Stygge dikt. Dumme dikt også.

Hei jeg er et foster på 11 uker og jeg kan rett og slett ikke tenke - selv om noen ilegger meg egenskaper jeg ikke får før om leeenge.

*Spy*

Skrevet

Oj, den var drøy - nei, husker ikke noe sånt, og noe sånt skal heller ikke inn i huset her.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg husker det såååå godt. Vi gikk på barneskolen og hadde akkurat fått skoledagbøker. Vi drev og skrev disse diktene over alt, uten å fatte hva det betydde. Vi be bare så rørt av det at mammaen drepte barnet sitt. Helt kvalmt. Skikkelig smart av disse anti-abortistene å plante slikt i skolen.

Flott hvis det er en liten jente som vet at mammaen har tatt abort, eller at de har mistet et barn tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Fantes ikke skoledagbøker da jeg gikk på barneskolen, tror jeg... skal uansett sjekke hva det er ungen skaffer seg når den tida kommer.

Skrevet

Jeg husker de, og jeg er 19 liksom. Det var/er mange på sann 13-15 år osm driver å legger ut bilder av foster med det diktet på på nettby og andre sider.

Er så utrolig teit å sette barn-og unge imot de som er i en slik situasjon, de vet jo liksom ikke HVORFOR noen velger å ta abor.

Skrevet

Nei, ingen som skjønner hvorfor. Det passer jo bare ikke å få disse ungene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...