Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingen ting jeg!

Jeg fikk mensen 21.august 2008 og ble akkurat ferdig med den til jeg dro på jente tur til spania. Jeg kom hjem 6.september og hadde selvfølgelig savnet kjærsten min masse så det var en del sengekos de neste dagene.

Så vis jeg har en syklus på 30 dager (det varierte litt, alt mellom 28 dager til 30 dager) da skulle unnfangelsen funnet sted med en gang jeg kom hjem igjen den 6. september og terminen blir 1. juni.

Men etter ultralyden så sa de at terminen var den 14.juni, da vil jo det si at jeg har 43 dager lang syklus... Det er jo litt langt eller.

Er det mulig a??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har lyst til og svare meg på dette eller??

Skrevet

Vanskelig å si.. du må nesten spørre legene :)

Men det sies jo at man normalt blir gravid 2 uker etter første dag i siste mens. men det kan jo skje når tid som helst egentlig.

ta bare å snakk med legen din om det,men de går jo etter størrelse på foster da,så det er jo tydelig at størrelse på babyn din tilsir at den er så og så gammel :)

Hehe.. Det hjalp kansje ikke så mye..men det hjelper kansje å vite at det er maange som er forvirret når det kommer til alt detter med termin,hvilken uke man er i og slikt :)

Men baby kommer uansett når den er klar.. Terminen har vell ikke så mye å si egentli. Eller... Men du vet da et det skal skje i mai eller juni..og om du har termin 14 juni kan det faktisk skje i juli :o

Nei du burde nok spørre legen din om dette. Blir forvirrende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...