Gå til innhold

Seng og vugge - eller bare seng?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

håper noen kan hjelpe en grønn førstegangs litt. Får baby nå til sommeren. Vi har kjøpt sprinkelseng til å ha på soverommet vårt i 2 etg. Jeg mener vi bør ha en vugge i 1. etg i tillegg så vi kan ha barnet i nærheten når h*n sover på dagtid/kveld. Og det er vel uansett kjekt å ha et sted å legge den lille i stua også - ikke kun på soverommet. Sambo er liksom ikke helt enig:-) Han mener vi evt kan bruke vogna til dette.

 

Noen som har erfaring/tips på området??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er førstegangs selv! Men tenkte å bruke lekegrind som vi hever bunnen på til seng i stua. Elles kan jo vogna være flott å bruke! Har også kjøpt en slik "Moseskurv". Var så søte!

Skrevet

vi også tenkte at det hadde vært fint med begge deler, så vi hadde det. Men vuggen ble aldri brukt, vi måtte venne henne til å ligge i sengen sin først og da var det liten vits med den vuggen...

Vil heller anbefale dere å skaffe en lekegrind til å ha i stua, en som bunnen kan justeres på. Hun liker å ligge der, har en uro over henne og leker rundt så hun har mye å se på, sovner lett der også om dagen. Veldig fint å vite at hun ligger trygt der hvis jeg må på do eller andre ting.

 

Håper dette hjalp litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...